„MasterChefa 12” w TVN śledziło 1,05 mln osób

Średnia oglądalność 12. edycji „MasterChefa” wyniosła 1,05 mln osób. W porównaniu do poprzedniej serii program stracił 250 tys. widzów - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:
„MasterChefa 12” w TVN śledziło 1,05 mln osób
Joanna Szymanowska, zwyciężczyni „MasterChefa 12”; fot. TVN

12. seria „MasterChefa” nadawana była w TVN w niedziele o godz. 20.00, w okresie od 3 września do 3 grudnia br. Z danych Nielsen Audience Measurement opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że kulinarny program w jesiennej ramówce gromadził średnio 1,05 mln widzów, co przełożyło się na 7,77 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 9,72 proc. w grupie 16-49 i 8,79 proc. w grupie 16-59.

Najwięcej widzów zgromadził odcinek z 19 listopada. Przyciągnął przed telewizory uwagę 1,32 mln osób.

grafika

W porównaniu do analogicznego okresu ub.r. format stracił 250 tys. widzów. 11. serię „MasterChefa” śledziło 1,30 mln osób, co przełożyło się na 9,07 proc. udziału w grupie 4+ i 11,55 proc. w grupie 16-49.

Joanna Szymanowska zwyciężczynią

Zwyciężczynią właśnie zakończonej edycji programu została Joanna Szymanowska, która otrzymała tytuł najlepszego kucharza, 100 tys. zł oraz możliwość wydania swojej książki.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/mam-talent-15-edycja-tvn-logo-oprawa-jury,7169464068941441a ##

Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa spółka Kanału Zero. Od sprzedaży reklam [NASZ NEWS]

Nowa spółka Kanału Zero. Od sprzedaży reklam [NASZ NEWS]

Aflofarm stawia na digital w pełnej skali. Furman o zmianach w strategii [TYLKO U NAS]

Aflofarm stawia na digital w pełnej skali. Furman o zmianach w strategii [TYLKO U NAS]

Koniec "Afryka Express", show TVN wraca do Azji. Z Izabellą Krzan w roli prowadzącej

Koniec "Afryka Express", show TVN wraca do Azji. Z Izabellą Krzan w roli prowadzącej

Trzy kanały z koncesjami. KRRiT daje więcej czasu Kanałowi Zero TV

Trzy kanały z koncesjami. KRRiT daje więcej czasu Kanałowi Zero TV

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj
Materiał reklamowy

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj

Reklama zewnętrzna dociera do 89 proc. Polaków. Liderem niezmiennie AMS

Reklama zewnętrzna dociera do 89 proc. Polaków. Liderem niezmiennie AMS